środa, 30 października 2013

wtorkowo naklejkowo ;)

Naklejki konkursowe doszły.. i już widzę, że czeka nas trudniejsze zadanie niż myślałam :) Naklejki nie dość, ze nietypowe to jeszcze całkiem duże.. przyszły popołudniu a my jeszcze nie mamy pomysłu jaką aranżację z nich wykonać.. ale mamy dużo czasu :) Muszę jeszcze sprawdzić regulamin czy musimy użyć koniecznie wszystkich.

Przesympatycznej sąsiadce dziękujemy za łyżwy i spodnie zimowe dla Gracjana :):) ... przynajmniej trzy razy słyszałam dziś,  czy jutro już będzie zima?

Ten tydzień jakoś tak przyjemnie się zaczął i jest dobry.. niesamowity wręcz.. dzisiaj kolejni goście.. Przed południem Pan Emil.. jest Pan naszym aniołem :) dziękujemy :)   Po południu Aga z dziewczynkami :) dzieci się wybawiły :) my nagadałyśmy ( chociaż jakoś to tak jest że zawsze mało :))  tyle, że ostatnio też rzadziej się widujemy.. było super :)

Poza Maćkiem wszystkie dzieci mają wolne :)  - taka jest decyzja szkół :) i dobrze :), nie zauważyłam, żeby któreś narzekało... a tak - oprócz Maćka :)

Jutro jedziemy po rower dla Gracjana :) Rower sfinansowany przez Fundację Ernst & Young :) umowę odesłałam w zeszłym tygodniu, przedwczoraj mogliśmy zamówić :) dziś wiedzieliśmy już że jest :)  super :) już sobie wyobrażam jak bardzo będzie się cieszył :)

Szukam pomysłu :) - z czego można zrobić "misia"  - ma to by praca przestrzenna, nie płaska... jakieś pomysły ? :)

I ostrokrzew potrzebuję :) mam pomysł na fajną dekorację stołu, ale nie mam jeszcze pojęcia skąd go wziąć :)

2 komentarze:

  1. Misia robiliśmy z kulek skręconych z bibuły, wylepialiśmy to co narysowaliśmy :) wyszedł całkiem puchaty, miły i baaardzo kolorowy :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój brat ostatnio robił lwa z masy solnej i na to dał wełną :) P.
    Ostrokrzew staram się Ci załatwić, jedna sąsiadka ma na wiosce, zobaczymy czy da mi trochę:)
    Pati.

    OdpowiedzUsuń