środa, 16 października 2013

Kartka dla Oliwii :)

Wczoraj dowiedzieliśmy się o akcji zorganizowanej dla 6-letniej Oliwii :) Dziewczynka jest bardzo chora i ma nietypowe marzenie .. chce dostać bardzo dużo urodzinowych kartek :)
Może ktoś z Was się przyłączy?  Chcecie się przyłączyć? Wystarczy wysłać kartkę na adres: Oliwia Gandecka, ul. M. Curie-Skłodowskiej 11/26, 65-001 Zielona Góra
( adres  skopiowany ze strony) http://zielonagora.gazeta.pl/
A to nasze kartki urodzinowe dla dziewczynki:
Wspólna( wykonana głównie z pomocą Wiki):









Maćka:












Hani:













Jutro zanosimy do szkoły pracę konkursową Hanki :

dzisiaj ostatnie poprawki, doklejała nóżki, guziki, miseczkę z orzecha.. ja pomogłam jej tylko tam gdzie potrzebny był gorący klej, żeby trzymało się wszystko jak trzeba :)

Nicolasa praca jeszcze schnie i mam nadzieję, że do jutra wyschnie bo wypadałoby ją zakończyć, bo czas mija :)



 Gotowa skarbonka Nicolasa :)




Nie wiem jak to się stało, że nie napisałam o tym wczoraj, ale dzięki Fundacji Ernst & Young  Gracjan będzie miał nowy rower, na którym będzie mógł rozwijać swoje umiejętności :) Baardzo się cieszę, a G. jeszcze nie wie :) Mimo wszystko dla 6latka każdy dzień oczekiwania dłuży się niesamowicie, więc będzie niespodzianka jak po rower będziemy mogli już pojechać :)

To nie koniec dobrych wiadomości.. jakiś czas temu brałam udział w konkursie na fb.. nie udało mi się zostać wylosowaną... mimo wszystko dostaliśmy zestaw na który miałam olbrzymią ochotę :) To borowina oczyszczona, ocet jabłkowy i z dzikiego bzu :) http://www.herbiness.com/  jakby ktoś miał ochotę poczytać, skorzystać z wiedzy lub zaczerpnąć pomysł blogującego zielarza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz