wtorek, 30 lipca 2013

wyjazdowo ;)

W dniu wczorajszym musieliśmy pojawić Cię w PCPRze w Krośnie  Odrzańskim :) tzn.. Sebastian musiał :), a że koszty paliwa te same uznaliśmy, że można to wykorzystać  do wycieczki :) tereny województwa lubuskiego miłe dla oka więc sama przyjemność :) Przy okazji ja zawiozłam dokumenty, które i tak musiałabym wysłać najpóźniej dzisiaj :)

Chwilę pobłądziliśmy zanim znaleźliśmy właściwy budynek, ale udało się :)  Jak miło się wchodzi do "urzędu", gdzie same uśmiechnięte twarze, ludzie sympatyczni :)

Wykorzystałam "chwilę" czasu i poszłam z dziećmi na pobliski plac zabaw :) - chyba w związku z dość wczesną godziną byliśmy tam jedynymi użytkownikami :) oczywiście w drodze był czas na drugie śniadanie :) apetyty dzieciom dopisały :):) ale to się u nas nie zmienia :) Po zabawie zaproponowałam spacer i lody :) nikogo nie trzeba było namawiać :)

W drodze powrotnej zawieźliśmy Grzesia do domu rodzinnego. Chłopców zabierzemy w drodze nad morze - 16 sierpnia. 
Kolejnym przystankiem była Zielona Góra :) - dłuuugi spacer, plac zabaw, poszukiwanie Bachusików, moczenie łapek w fontannach :):)  Maciej miał ochotę na Muzeum Dawnych Tortur, ale uznaliśmy, że to nie jest dobry pomysł biorąc pod uwagę pozostałe dzieci..

Zatrzymaliśmy się jeszcze na chwilę w Lubinie żeby sprawdzić obecną na bilbordach reklamę „Wystawy magii i iluzji”.  Okazało się, że na co dzień  można skorzystać z  pięciu interaktywnych gabinetów :) chłopcy byli zafascynowani :)  Oprócz tego organizatorzy w każdą z kolejnych niedziel przygotowują dodatkowe atrakcje :)


Cieszę się bardzo bo dziś uzyskałam informację, że nasze dzieci będą miały możliwość wzięcia udziału w Festiwalu Rytmu i Ognia FROG, który  odbędzie się w dniach 17-18 sierpnia 2013.
Tu szczegóły jakby ktoś nie wiedział a miałby ochotę ;) http://www.trojmiasto.pl/frog

1 komentarz:

  1. Witam. Mam nadzieje że cała rodzinka dojechała szczęśliwie a naprawa samochodu nie była dla Was zbyt uciążliwa.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Maciej K. mechanik z Wrześni

    OdpowiedzUsuń