sobota, 8 lutego 2014

Rodzinka nam się powiększy :)

Zostałam wywołana mailem przez Anetkę :) że za długo milczę :) chyba faktycznie.. więc jestem :)

Ostatnio dużo się u nas działo.. nie o wszystkim mogę tu napisać.. bynajmniej  jeszcze nie dziś..  ale myślę, że już za kilka dni będę mogła ogłosić radosna wiadomość :):)

Wiemy, że już w poniedziałek ( tak tak - pojutrze ) zamieszka z nami niespełna 3 letnia Oliwia :) przyznam, że nie mogę doczekać się już naszego spotkania.. To niesamowite - o tym, że Oliwia szuka rodziny dowiedziałam się pierwszy raz rok temu.. już wtedy podjęliśmy starania żeby Malutka mogła zamieszkać z nami.. wtedy się nie udało ze względów hmm.. "technicznych" to nazwijmy..
Teraz okazało się, że los się do Oli uśmiechnął :) Dziękuję wszystkim, którzy mieli na to wpływ :) i postarali się żeby niezbędne formalności zajęły minimum czasu :)

Przygotowania w trakcie :) - hmm właściwie mało powiedziane :D - praktycznie wszystko już gotowe :)  jutro tylko zmiana pościeli na świeżutką :)   Jakby nie było przygotowani na "od zaraz" jesteśmy od kilku tygodni ( jeśli nie rzec - od miesięcy).. 

Dzieci również podekscytowane :) wiedzą, że jak wrócą ze szkoły/przedszkola Oliwia będzie już w domu.

W związku z tym, że i wczorajszy dzień i dzisiejszy wyjątkowo ciepłe - korzystaliśmy ile się da ze świeżego powietrza :)
Wczoraj Sebastian został w domu zajmują się obiadem a my wyszliśmy na plac zabaw

 Hania znalazła nowego przyjaciela :)

 Zachwycona, że kot podziela jej fascynację :)
 
Po niemal dwóch godzinach okazało się, że ja już zmarzłam, a Dzieciaki chętnie jeszcze by się pobawiły ;D Na szczęście wizja obiadu była na tyle kusząca, że z powrotem do domu nie było wielkich problemów ;D
 
Dzisiaj natomiast był  długi spacer zakończony dla nas kawą a dla Dzieci lodami :) Spacer przyjemny ( choć w drodze powrotnej założyłam już rękawiczki) a lody i kawa - super smaczne :)
 
Gabryś powtarza coraz więcej i słów i gestów :) Hani bardzo się to podoba.. często siada przed nim i pokazuje mu różne rzeczy rękami -oboje zaśmiewają się z tego jak on powtarza :)
 
Miałam zrobić zdjęcie nowego mobile - zrobiłam -mam "tylko" problem z uchwyceniem jego piękna ;)
 
 
AA :) i na koniec rewelacyjna wiadomość :) właśnie przed momentem wygrałam konkurs na fb :) organizowany przez www.oklejaj.pl :D  bardzo się cieszę, bo to jedna z nielicznych firm, których naklejki trzymają się ściany. nie trzeba nic poprawiać, głaskać, doklejać ;)
W związku z tym, ze nagrodą jest voucher do wykorzystania w sklepie jeszcze nie wiem jaka będzie nasza decyzja ;) ...tyyyyle tam cudowności :)
 
Postaram się bywać też bo.. będzie się działo :)  a w tym tygodniu obchodzimy urodziny Wiki -4 - i Gabrysia -2 :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz