środa, 6 listopada 2013

wyjatkowy dzień :)

Noo dla mnie wyjątkowy :D  bo urodzinowy :)

To był dobry dzień :), pełen niespodzianek :)przyjemnych niespodzianek :)

Już przed śniadaniem życzenia :) Maciej zadbał żeby pamiętały wszystkie dzieci zanim zejdą na dół :) bardzo miłe :)

Dziś wyjątkowo to Sebastian po odebraniu Gracjana i Wiki pojechał po Nicolasa i Hanię.. po ich wejściu do domu otrzymałam nakaz zamknięcia oczu  i czekania :):)  A potem jeszcze raz życzenia i przecudowne laurki wykonane z pomocą wychowawczyń :D  Dziękuję :)



 Laurka od Wiki

 Laurka od Gracjana :)

 Laurka od Hani :)
 
Dla mnie to mega zaskoczenie ;) ..i nie ukrywam, że wzruszenie :)
W dniu dzisiejszym doszła też wygrana w konkursie :) -  od Monbany..  I tu czekała na mnie kolejna niespodzianka.. bo oprócz wygranych migdałów w paczce była czekolada do picia.. i pyszne ciastka :) :) jakby ktoś chciał - a polecam bardzo bo to firma mi już znana od dawna i polecenia godna  http://www.kawa-ekspres.pl   lub na FB ( "Monbana" Białystok).
 
Później miałam odpoczywać :) A Sebastian zajął się obiadem , Maciej natomiast nie poszedł na zajęcia dodatkowe i przygotowywał babeczki. wyszły genialne:)
 


Odpoczywałam oczywiście i powstawały pompony :D  Zdjęcie jedno kiepskiej jakości bo jak czworo dzieci zajmuje się pomponami to na zdjęcia czasu brak bo wełna plącze się, zwija, ucieka.. ale udało się :)  na szczęście pod koniec wpadłam jak można sobie pomóc ( tak jakby ktoś potrzebował.. nawijamy najpierw wełnę na autko takiej wielkości, że przejdzie przez otwór pomponów )  7 gotowych :)  teraz musimy pomyśleć jak je połączyć :):):)
 
 

 
Tort oczywiście też był... przepyszny :D     Świeczka zdmuchnięta.. marzenie było .. dłuuugie :D

 
 
I to nie koniec niespodzianek tego dnia ;)  najpierw telefon a później- wczesnym wieczorem zawitał do nas Pan z przetworami z "Owocowego domu" :) w bardzo przyjemnej cenie otrzymaliśmy kilka dżemów o bajecznych smakach :)  m.in.. wiśnia z imbirem :) brzmi pyyysznie ;) 

W takim razie jutro w planie pieczenie bułeczek :) żeby dżem mógł wystąpić w doborowym towarzystwie :)


Dziękujemy też Panu Grzegorzowi słodkości dla dzieci i śr. czystości :) nawet bardzo dziękujemy :)

.. mam nadzieję, że od jutra zacznie spełniać się pomyślane przed zdmuchnięciem świeczki życzenie .. czego sobie życzę :D



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz