środa, 20 listopada 2013

:)

Nie wiem komu mam podziękować.. ale dziękuję :) dziś zadzwonił do nas Pan z Polskich Linii Lotniczych bo dowiedział się od jednego pasażerów o pasji Macieja :D  OJ  będzie radość niesamowita ;) zwłaszcza, że Maciek do LOTu list wystosował i bardzo czeka na odpowiedź :) .. list dotyczył pewnej sugestii co do floty samolotowej Linii :D
Dla Maćka ten tydzień to w ogóle jest wyjątkowy :)  Pisałam jakiś czas temu, że nasze Dzieciaki brały udział w konkursie legnickiego MPK. Dzieci w ramach wyróżnienia dostały dyplomy i gadżety a Maciek jako miłośnik tej firmy otrzymał specjalne zaproszenie na prezentację nowego autobusu niskopodłogowego Solaris Urbino 12. Miał także okazje zobaczyć Okręgową Stację Kontroli Pojazdów ( w prezentacji uczestniczyły dwie klasy SP, które zajęły główne miejsca w konkursie)..

Dziś wysłaliśmy prace na konkurs plastyczny, w którym brała udział Wiktoria, Hania i Nicolas :) prosimy o kciuki :) wyniki za dwa tygodnie ;)

Dzisiaj ( a właściwie zaczęłam już wczoraj :)) kolejne wariacje :D  ( ale za to jakie smaczne :)) z warzywami z  Eko Farmy Świętokrzyskiej :) w Domu pachniało dżemem :) - dyniowo pomarańczowym :) mniam :)  dodany wieczorem do kaszki owsianej :)  - i Dzieci dokładki brały :)

Od kilku dni pilnie robimy ( no dobra - ja najmniej :D, ale żeby nie było - Sebastian wcale :))  kulki bibułkowe :) kulki posłużą do kolejny prac plastycznych :) z doświadczenia wiem, ze tak jest lepiej :)  Wczoraj część ( niewielka biorąc pod uwagę to co zostało zrobione) została już użyta przez dziewczynki w pracy zbiorowej :) wygląda fantastycznie!

I ja napisałam list do Mikołaja :D  już wie co mi się marzy :D



Panie Krzysztofie :) super, że Pan już wrócił :) Mamy nadzieję, ze wypoczęty i dziękujemy za chlebek :)


Dziękujemy również:

Firmie http://www.makoma.com.pl/  za bezinteresowną pomoc i  mięciutkie piżamki -  :D

Panu Grzegorzowi K. za osłodzenie Dzieciakom wieczoru :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz