wtorek, 24 września 2013

Mam 6 lat :)..

... Nie ja oczywiście -  6 lat wczoraj skończył Niki :)
Młody był zachwycony :) najpierw zaskoczony życzeniami o poranku :):) potem niecierpliwe oczekiwanie na tort, prezenty :)

Myślę, że to był udany dzień - Nicolas był zachwycony  i tortem i babeczkami i prezentami :)   za pomoc przy babeczkach dziękuję Klaudii. Dekoracja na torcie to w 100% jej dzieło :)  Ja tylko piekłam :D Zgodnie z życzeniem Nicolasa dekoracje były pirackie :) Jeden z prezentów zdecydowanie też :D 

 Babeczki dekorowała głównie Klaudia. Pomagałam jej ja i Hanna :)

 Pieczeniem zajmowała się Hania i Klaudia :)


 Piękny i pyyszny tort :)
 
Oczywiście zgodnie z tradycją :) do szkoły też "poszły" cukierki :) Nicolas cały dzień chodził jak mały książę :) dumny z siebie :)  i tak powinno być :) zwłaszcza w dzień urodzin :D 
STO LAT !!!
 
 
 
Jakiś czas temu pisałam, ze nasi chłopcy dostali do testowania kolorowanki Tilox :)
jutro więcej na ten temat - bo chłopcy wzięli się ostro do pracy :) a książeczki bardzo im się podobały :)

1 komentarz: