środa, 18 września 2013

i mija dzień za dniem :)



W te kilka dni Klaudia była baaardzo nam pomocna :) dziękujemy :-*

Mieliśmy też niesamowitą przyjemność ponownie gościć w Strzelinie :) dzięki Legnickim Mamom Maluszek ( i starsze dzieci również) dostał masę potrzebnych ubranek, kocyków, mleko, grzechotki, leżaczek do kąpieli  i super wózek :D

Do domu wróciliśmy z zakupionym tapczanikiem :) Pani Karolino - bardzo dziękujemy za gratisy :) w postaci drugiego łóżeczka również :D Już sypia w nim Gabryś :)

Jutro trochę zdjęć się pojawi :) - noo chwalić się będę :D

Dzieci ciągle zadowolone do szkoły chodzą. Ze wstawaniem nie mają najmniejszych problemów ;) Takie poranki to ja sobie życzę zawsze :)  Nawet Maciej - jako, że jedyny starszy szkolniak przykłada się do nauki :) Dzisiaj miał możliwość uczestniczenia w pierwszych zajęciach Gońca Teatralnego - podobało mu się bardzo.. Młodsze dzieci chciałam zapisać do Szkoły Czarodziejów Wyobraźni.. niestety załapałam się tylko na rezerwową listę.. ale Maciej jeszcze tydzień temu też czuwał na rezerwowej :) więc szansa jest.. mam dzwonić w przyszłym tygodniu :)

Póki nie jest bardzo zimno jeszcze testujemy ile się da - rowery :) nawet Gabryś śmiga na małej biegówce :)

Gabryś nie mówi jeszcze "daj", ale za to mówi "am" jak chce jeść :D  to dużo lepsze niż piszczenie na jedzenie ;)   Zaczął mówić też ( od dziś) "papa".  Dziś rozstawiłam mu namiot z nadzieją, że się w nim pobawi ( uwielbia wchodzić do kartonów, pudeł, szaf, szuflad i różnych "dziur" ) a ja zacznę przygotowywać zupę.. taa.. i tak musiałam siedzieć obok.. a najlepszą zabawą było chodzenie -razem z namiotem na sobie po całym pokoju.. :)

Dwa dni temu oddaliśmy pracę na konkurs - zbudowany przestrzennie autobus. Pięknie wyszedł. Czekamy niecierpliwie na wyniki :)  Prosimy o kciuki :)  a nagroda jest baaardzo wyczekiwania przez dzieci - wycieczka do zajezdni MPK :) najbardziej czeka Maciej :)

"Wiki czemu tak tu leżysz długo?
-nie mogę leżeć?
-możesz, ale tak leżysz i leżysz to pytam dlaczego. Zmęczona jesteś?
-nie, a mogę się bawić?
- no możesz.. Wiki czemu płaczesz?
-..bo nie pozwoliłaś mi leżeć.."

1 komentarz:

  1. :) zawsze się śmieję gdy czytam co u Was nowego :) Szkoda, że mieszkacie tak daleko ode mnie ;p Albo ja od Was bo z całą pewnością byłabym u Was częstym gościem ;pp Chciałabym Was bliżej poznać... :)/ Pozdrawiam, Aneta J.

    OdpowiedzUsuń