sobota, 25 maja 2013

urodzinowo :)


Szkolenie jest super - muszę przyznać, że dowiedziałam się mnóstwa przydatnych rzeczy, Panie podają też szczegółowo przykłady  ćwiczeń jakie można zastosować w ramach terapii ręki :)

Mówią też o konkretnych pomocach dydaktycznych.
Próbowałam wychwycić szczególnie te, które przydadzą mi się w pracy z Maćkiem :)  Jakby ktoś miał ochotę zrobić bez okazyjny( bo do urodzin jeszcze daleko) prezent młodemu ... :)


 Przed południem dotarłam na występ M. z okazji dnia mamy... było cudnie.. bez łez się nie obyło..
  Jak widać M. trochę się denerwował przed występem .. Nie miał czym - wypadł rewelacyjnie..

 Po występie chłopcy poszli poszaleć na placu zabaw przy świetlicy :)
 
Baardzo dziękujemy p. dyrektor świetlicy, Pani Marzence, Pani Ewie, Panu Piotrowi za tak miłe przyjęcie. I za to, że jesteście z nami już prawie dwa lata.. Za wsparcie i za dobre słowo :) To dobrze, ze są takie miejsca dla dzieci, w których pracują ludzie, którym na dzieciom zależy, którzy z rodzicami/opiekunami współpracują, którzy dla dzieci/ dla rodziny tak dużo robią..
To był dobrze spędzony czas..
W trakcie zorganizowanej imprezy można było poszaleć w kąciku artystycznym, sportowym,  pooglądać występ pary - w tańcu towarzyskim.
 





13 urodziny obchodził dziś Piotr :) tym bardziej miło było usłyszeć wieczorem, że to był super dzień :) Tort ponoć ( jak zwykle ) był pyszny :)  Mam problem z wgraniem zdjęć więc to jutro.. Na razie zadziałam na wyobraźnię..  Tofii, budyń waniliowy, kremówka :) całość w kolorze zielonym imitującym boisko; na torcie korki, piłka nożna i 13 świeczek w barwach piłki nożnej :)



Chłopaki właśnie oglądają mecz :) .. choć wyglądają jakby mieli posnąć za chwilę :)

Jutro kolejny dzień szkolenia..  a potem idziemy na przedstawienie.. oby tylko nie padało..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz