czwartek, 23 maja 2013

Przedszkolny Dzień Mamy :)

Oj... było wzruszająco... cudnie :) Panie przygotowały przedszkolaki super :) heh.. chusteczki się przydały :)



 Nasze słoneczko :)

                                                                                                          Po występie  słodki poczęstunek :)

 Prezent od Maciusia :)

 Po przedstawieniu dzieci pobiegły pobawić się na przedszkolnym placu zabaw, Hania oddała atrybut słoneczka tatusiowi :)
 
Paulina bardzo dziękujemy za pomoc :)

Po występie mamy miały zadanie - odgadnąć który portret przedstawiający mamę narysowała ich pociecha :)  - ja obstawiłam dwie prace :) - Hania dość charakterystycznie rysuje nogi :D zdziwił mnie jednak dodatek na głowie..   wyglądał na .. rogi :D, a  ona nigdy tak nie rysowała ... zapytałam co to jest? ( noooo kocie uszy mamusiu :)) 

Jutro mam szkolenie z "terapii ręki" trwające trzy dni -właściwie od rana do wieczora.... nie wiem jak rozwiązać, bo okazuje się, że bardziej mało pasującego terminu być nie mogło.. ehh pewnie jakoś uda mi się uda więc na razie się nie martwię :)

2 komentarze: