poniedziałek, 27 maja 2013

Dzień Matki..

 Bardzo zaskoczona dziś otwierałam pocztę..  był tam list, a właściwie kartka  od Julii, Gosi i Krystiana...  z okazji dnia Mamy.. kartka wykonana własnoręcznie.. cudna.. życzenia piękne..
Dziękuję Wam moi drodzy :):)

Wczoraj wszystkie dzieci o mnie pamiętały, w związku z czym było mi niezmiernie miło ;) Od Piotra wieczornie dostałam wielki bukiet róż :) wzruszyłam się.. po  raz kolejny w ciągu tych ostatnich dni :)

Dziś znaczną część dnia spędziliśmy w drodze i w Zielonej Górze.. nie wdając się tu publicznie w szczegóły.. była to podróż powiedzmy "służbowa"..  skutki odczujemy za jakiś czas.. Oby pozytywne.. ale mimo tego, że ludzie bardzo mili, znający się na tym co robią, to tak naprawdę nie do końca od nich będzie zależała ostateczna decyzja.. Prawda też jest taka, że ja absolutnie nie chciałabym być tą która decyduje.. odpowiedzialność za życie dziecka tak naprawdę niesamowita...

Aga dzięki jeszcze raz za pomoc, bo bez Ciebie byłoby baaardzo ciężko.. :)

Niki zrobił dla mamy -z delikatną moją pomocą - śliczną laurkę :) Potrafi się już samodzielnie podpisać, więc niespodzianka będzie większa :)


W tym miejscu chciałabym podziękować Panu Piotrowi z firmy www.saluti.pl  ( tu muszę przyznać, że produkty są rewelacyjnej jakości i osobiście baaardzo je polecam) oraz Pani Magdalenie z www.kolorowemarzenia.pl  to dzięki Wam uda nam się  zorganizować dzieciom Dzień Dziecka.

2 komentarze:

  1. Wspaniale! Również jestem z Legnicy, a moim marzeniem jest Rodzinny Dom Dziecka! Pozdrawiam i życzę dużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń