wtorek, 28 maja 2013

28 maj 2013

Na początku BARDZO proszę uczciwego znalazcę dziecięcych rowerków o ich zwrot...  Ja rozumiem, że były potrzebne i ktoś .. przypadkiem pomyślał, że są niczyje, bo nie stały w garażu tylko   schowku.. ale to były rowery chłopaków i oni i ja również, bardzo bylibyśmy wdzięczni jeśli wróciłyby na miejsce ...

to tyle w ramach wstępu.. 


Dziś dowiedzieliśmy się, że za niecały miesiąc na prawie 3 tygodnie będziemy tzw. rodziną pomocową :) Będzie umieszona u nas 5 Maluchów na czas urlopu ich właściwych opiekunów :) Będzie wesoło - to na pewno :) już nie mogę się doczekać :) Najstarsze z dzieci będzie w wieku Nikiego :)


Piotr przyniósł dziś dyplom za zajęcie III miejsca w konkursie ekologicznym i jest nominowany do nagrody wybitnie zdolnych uczniów szkoły :) -rozdanie nagród 12 czerwca :) Jestem niezmiernie dumna.., i mam nadzieję, że jego zachowanie nie zdyskwalifikuje jego kandydatury.. ;)

Niestety pogoda pokrzyżowała plany i Niki nie pojechał na zaplanowaną szkolną wycieczkę..  Oby było cieplej bo za dwa dni wyjeżdża Maciej ..

3 komentarze:

  1. Strasznie mi przykro, że ukradziono wam rowerki;( I to jeszcze przed dniem dziecka. Nic tylko szukać na lca.pl i innych lokalnych ogłoszeniach oraz na allegro. Jak znajdziecie, zgłoście policji. Znajomy tak właśnie znalazł ukradziony synowi rowerek. Jak masz ochotę możesz wysłać mi zdjęcia jeśli macie i kilka informacji o rowerkach. Często przeglądam ogłoszenia lokalne i może coś zauważę.

    Czeka was wspaniały czas:) będzie was dużo, ale im więcej tym weselej! Pozdrawiam! I zapisuję adres bloga, będę was częściej odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Jeden z rowerów jest pomarańczowy koła 20` a zdjęć poszukam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraść rowery z RDD... to trzeba mieć tupet. Pozdrwiam serdecznie. My jako rodzina pomocowa mieliśmy fajne dzieci. Wam tego też życzę... Beata

    OdpowiedzUsuń