czwartek, 1 maja 2014

majówka 2014 dzień pierwszy :)

Maj mamy w domku :)

 Konwalie :) przez Dzieci nazywane z upartością - dzwoneczki :) - osobiście uwielbiam ( poza frezjami i bzem to moje ulubione)

 Bez :) - również rośnie u nas pod domem :)
 
I Maj znaleźliśmy też w parku :)
 
 
 
Poranek - tak jak standardowo bywa u nas w dni wolne był spokojny i leniwy :):)..  po śniadaniu urządziłam filmowe przedpołudnie :).. zdrowe przekąski,  bajka :)  - w związku z tym, że tv jest włączany bardzo rzadko to dla Dzieci atrakcja :) - dla mnie dodatkowy plus - w związku z tym, że mieliśmy całe popołudnie spędzić poza domem - nie zdążyliśmy nabałaganić :):)
 
Po obiedzie wyszliśmy do parku :)- początkowo było bardzo ciepło.. i to było zdradliwe.. poza Oliwią wszyscy mieliśmy krótkie rękawki... 
  5 księżniczek :)
 
 
 
 Na szczęście -dla nas- Maciej spędzał popołudnie u babci i miał rower :) dowiózł nam kurtki  jak się już ochłodziło i zaczęło kropić..
 
Dzieciom podobał się występ Zespołu Pieśni i Tańca Legnica, a potem występy wykonawcy Studia Artystycznego FAME .. Hani - zwłaszcza fakt, że została zaśpiewana piosenka "Mam tę moc" :)
 
 Hania w pierwszym rzędzie :) Nauka nie poszła w las.. :) Chłopcy zawsze brali ją do przodu i tak zostało :)
 
 
 
  W parku spotkaliśmy Panią Kamilę i Dzieci zyskały nowego Ulubieńca :)


a Oliwcia nową koleżankę :):)
 
 
Atrakcji - przynajmniej tych bezpłatnych nie było wiele.. obejrzeliśmy wszystkie fontanny, Dzieci się wybiegały.. obejrzeliśmy kramiki znajdujące się przy alejce w parku :)
Byłam pozytywnie zaskoczona jak zobaczyłam takie piłeczki w sreberku na gumce :) Pamiętam je z czasów kiedy ja byłam dzieckiem :)
Do domu wróciliśmy z wiatraczkiem :) będzie się kręcił w ogródku :)
 
Na jutro też jest plan :)... oby pogoda dopisała.. :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz