piątek, 1 marca 2013

plastycznie.. :)

To był pracowity dzień ;)  wczoraj i dzisiaj pogrzebałam trochę w internecie na prośbę Grzegorza i znalazłam kilka fajnych konkursów plastycznych :), dodatkowo wiosnę poczuliśmy więc dzisiaj było duuużo farbek, klejenia, kolorowania, wyklejania, wycinania :D - nowe dekoracje na okna robiliśmy :) Hania skończyła CAŁA w grantowej farbce ;) w wannie
 Grześ dodatkowo w ramach 8 marca ma za zadanie zrobić 17 kartek koleżankom ze szkoły więc dzisiaj działał z częściową moją pomocą :), On kolorował, ja pomagałam mu wycinać :)


Wczoraj za to  bawiliśmy się w ... wulkany :D   uwielbiam podczytywać ten blog :)  http://strong-mamong.blogspot.com   - stąd zaczerpnęłam pomysł na owe wulkany :) skorzystałam też z sugestii i nasz wulkan był w kolorze :D

 
   w  pojemniczku była soda..   na zdjęciu oczywiście kolejna próba :D  -dolewamy ocet



Nie mam zdjęć z momentu, w którym był najlepszy efekt, bo Maluchy bardzo żywiołowo reagowały na zabawę i nie było możliwości spuszczenia z nich oka :D
 


 
 Całkiem niedawno wpadłam też na ciekawy obiad :) 
przed:


I po   :)  --  ponoć "ośmiorniczki" :D:D   ( po ugotowaniu parówki przekroiłam na pół i makaron wystawał tylko z jednej strony  :) dzieciom baaaardzo smakowało :)



 
 
Prosimy o ciepłe myśli.. oby przyszły tydzień w końcu przyniósł tylko dobre wiadomości..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz