środa, 13 marca 2013

oj taki tam kolejny dzień..

Urzędowo załatwione i uwaga :) :) tylko pół godzinki :) zero kolejek, a Panie ( zwykle trafiam na dwie te same) przemiłe, bardzo pomocne :)
Hania tez już czasowo zameldowana na Radosnej ;) do zerówki szkolnej oficjalnie  -od dziś zapisana :) Maciek.. rocznikowo tak samo, ale mam dylemat i raczej jeszcze rok w domku zostanie... popracujemy, poćwiczymy i za rok uczeń będzie :):)
Dziś się zawzięłam i udało mi się też porejestrować do poradni, przychodni :) terminy zapisane :) teraz tylko czekać i odhaczać :)

Jutro G. jedzie na wycieczkę szkolną :) - Wrocławski teatr :) bardzo się cieszy :)
Maciek ma za to wyjście na warsztaty filmowe.


Poniżej kartki wielkanocne konkursowe :) w 100% samodzielne wykonanie.
praca Hani - zgodnie z regulaminem miała być wydzieranka

praca Grzesia - colage

praca Macka -colage
 
Piotr nie łapał się wiekowo ;), a Maciej nie dał rady samodzielnie wykonać swojej wydzieranki ( choć kolorowanie i rysowanie idzie mu coraz lepiej).
 
Próbowałam dziś z Grzesiem ( przy głośnej asyście Maluchów) robić balonowo-mulinową pisankę :) To czy z naszej pracy coś wyszło dowiem się pewnie jutro jak klej wyschnie ;) Czekamy :)

Miałam nie pisać, ale nie wytrzymam :) wsparcie duchowe mi potrzebne :) - w piątek ważny dzień.. i taki myślę.. newralgiczny :)

1 komentarz:

  1. Mocno trzymam kciuki i czekam na dobre wieści:)M.

    OdpowiedzUsuń