czwartek, 16 stycznia 2014

zimowo?


wczoraj Dzieci wstały zachwycone tym co zauważyły za oknami :) .. śnieg..  hm.. może "śnieg" to zbyt dużo powiedziane.. no ale był.. ba.. trochę padał nawet :)
Między śniadaniem ( wyjątkowo szybko zjedzonym) a wyjściem do szkoły padały plany.. bitwy na śnieżki.. ( oczywiście w drodze do szkoły), ulepienia bałwana i rzucania w niego śnieżkami ( to już po szkole.) i na nic moje delikatne sugestie.. że trochę mało śniegu.. 

Udało mi się ostudzić nieco zapał Hani  i Nicolasa po drodze.. głównie z tego powodu, że siedzieć w szkole w mokrych ubraniach .. średnio..  a więcej wody/kałuż było niż śniegu..

Po szkole mi było obojętnie ;) .. i być może choć ciężko w to uwierzyć..to choć śniegu było jeszcze mniej niż rano.. bitwa śnieżkowa została przeprowadzona :D

Dziś po śniegu ani śladu...

W związku z tym, że święto babci i dziadka zbliża się :) Dzieci w szkołach przygotowują przedstawienia i występy dziś Gracjan przyniósł swoje "role" i piosenki do nauczenia.. wyjątkowo dużo.. i zupełnie niestety nie wchodziło mu do głowy.. może jutro będzie lepiej..

Jako, że nasze Dzieci uwielbiają się przebierać poszukałam w Legnicy balów przebierańców ;) znalazłam dwa i czekam na informacje czy możemy się na nich pojawić :) no cóż :) czekanie to ostatnio znowu nasza specjalność :)

Dzisiejszy dzień jest jednym z tych hmm.. obfitujących  w dobre wiadomości.. a przynajmniej zapowiadających  pozytywne wydarzenia ;)

Jutro zajęcia w bibliotece :) Nie zamierzamy się nudzić :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz