piątek, 3 stycznia 2014

drugi dzień roku :)

pierwszy dzień szkoły po długiej przerwie :) chyba tylko Nicolas cieszył się, że idzie do szkoły :) chciał się pochwalić prezentami gwiazdkowymi.. cała reszta najchętniej zostałaby w domu i poleniuchowała dłużej :)

W związku z tym, że wczoraj skaner się zbuntował, a jak już się odblokował to baaaardzo późno było - rano czekała mnie dokumentologia :D nielubiana przeze mnie część każdej pracy :), ale to co miałam zrobić - zrobiłam :)
Jutro czeka nas lekarz i urzędy ( o ile zdążę)

Pisałam, że balonowego dinozaura nauczę się robić :) .. ćwiczyłam dziś i umiem :) życzenia były (poza dinozaurem) na kucyka pony :D - udał się , samochód :D (yy. jakiś balon trochę przykrótki był)  berło, motyl i kotek w wersji de lux :D - zdjęcia będą :)  trochę balonów, a ile szczęścia mogą dać Dzieciom :)


Miały być marzenia :) część już jest - napisane -  czyli bardziej ważne??

Z takich pragnień bardziej przyziemnych:
- naprawić aparat .. a właściwie lampę błyskową w nim..
- weekend z Dziećmi w Górach :)
- wyjazd wiosną do Kowalowych Skał (planowany trzeci rok z rzędu.. ale może tym razem jak o tym napiszę oficjalnie uda się go zrealizować :))


Chciałabym odnowić jedną zaniedbana znajomość.. bardzo bym chciała..
Chciałabym spotkać się w tym roku z Przyjaciółką.. dzieli nas masa km.. ale wierzę, ze w tym roku się uda.. :) w zeszłym było blisko..

A kolejność .. kompletnie przypadkowa :) i myślę dalej :)


Kochani ... w tym roku sprawdziłam - Stowarzyszenie, którego członkami jesteśmy jest w wykazie organizacji pożytku publicznego uprawnionych do otrzymania 1% podatku dochodowego od osób fizycznych za rok 2013

w związku z powyższym
 
 

4 komentarze:

  1. Udostępniłam na swoim blogu;) Jak mogę to wrzucę też na forum, tylko wyraź zgodę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie :) dziękuję bardzo, bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo fajny opis. Viki mówiła, że mogę go udostępnić na naszej stronie i już dwa odtatnie dodałem. Dodałem też Stowarzyszenie "Przystanek Nadziei" do katalogu stowarzyszeń. Na www.nasza-rodzina.pl możesz zobaczyć. Miłego dnia. Marcin

    OdpowiedzUsuń