czwartek, 13 czerwca 2013

Mamy w domu nobla!! :)

Jakieś dwa tygodnie temu otrzymaliśmy zaproszenie do szkoły P. na rozdanie "Małych Nobli Dwójki" dla uczniów wyjątkowych :) - nagrody przyznawane są w różnych kategoriach. P. był nominowany w dwóch - j. polskim i przyrodzie :)
I chciałam się pochwalić, że do domu P. wrócił z medalem ! i dyplomem i nagrodą  :):)  Jestem ogromnie dumna! Małego Nobla P. dostał z j. polskiego :)
P. był bardzo zaskoczony nagrodą, przyznam, ze ja mniej :):) włożył dużo pracy w tym roku w naukę. Postęp - biorąc pod uwagę lata poprzednie - olbrzymi :) Oby tak dalej :)
Już zastanawia się jak to będzie w gimnazjum i  mam nadzieję, że dotrze do niego, ze to zależy tylko od niego.. bo ma możliwości - jest bardzo inteligentnym i mądrym dzieckiem, ma również świetne warunki do nauki.. ma tylko to wykorzystać..
W drodze powrotnej Niki stwierdził, że on jak zacznie chodzić do szkoły również dostanie taką nagrodę :):)

Po uroczystości w szkole P. nie mieliśmy dużo czasu - bowiem Grześ przygotował zaproszenie na imprezę dla rodziców z okazji dnia mamy i taty :) było cudnie :) Sebastian dostał ręcznie robione kwiaty a ja ramkę z namalowanym na szkle kwiatem - G. pięknie występował :) i ogólnie inscenizacje i scenki przygotowane przez dzieci z jego klasy były śmieszne i czas minął niewiarygodnie szybko :)


To nie koniec przyjemnych wiadomości :)
Maciej zdał dziś egzamin na kartę rowerową - z wynikiem 14/15 :) -- genialnie -prawda??

Taki dzień trzeba było uczcić :)  Tuż przed kolacją podałam  pyszne lody z bitą śmietaną i cukierkową posypką :)


Jutro czeka nas wczesna pobudka bo Maciek jedzie na wycieczkę szkolną - oby ta jedna doszła do skutku, bo ostatnio ciągle jakaś przez pogodę odwołana..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz