piątek, 19 kwietnia 2013

wiosennie :)

Przyjemny był dzisiejszy dzień.. przede wszystkim ze względu na pogodę.. i kilka nowych znalezisk :)


 (magnolia)


Wykorzystałam ją ile się da - wyszorowałam domek, huśtawkę, stolik, trampolinę, powyciągałam liście z piaskownicy.  Rozbiłam namioty :) Maluchy jak wróciły z przedszkola a Niki ze szkoły - zachwyceni :)

Po obiedzie wyciągnęliśmy nasionka - mieliśmy bratki i .. "coś" .. mi się wydaje, że to nasturcje.. ale pewna nie jestem :) i Maluchy sadziły przygotowując najpierw miejsce na kwiatuszki :):)


 






 
Tak.. nasze dziecię już rozpoczęło swój sezon.. chodzenia bez butów.. 
Chodzi bez butów jak długo się tam i wszędzie gdzie są takie możliwości.. Już się przyzwyczaiłam.. nie tępię..
 
 
Nie obyło się bez skakania na trampolinie - pierwszy raz w tym roku - sprzęt został dokładnie wyczyszczony po zimie.. oj było z czego szorować :) .. 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz