środa, 10 kwietnia 2013

dzień za dniem..

Pani Elwiro - doszły klocki :):) -  w imieniu dzieciaków baaardzo dziękuję :)

Dzisiejszy dzień był bardzo "barwny" jeśli można to tak nazwać :) Jedna wizyta u chirurga była zaplanowana, ale już późnym porankiem telefon ze szkoły uświadomił nam, ze czeka nas jeszcze wizyta na SORze ;/   P. podczas zajęć w-f  miał wypadek i  został uderzony w nos.. Więc ja z G. mąż z P.  - kilkakrotnie mijaliśmy się na korytarzach :) Po dwóch godzinach okazało się, że trzeba jechać po Maluchy, a z P. jeszcze nie "załatwiony". Na szczęście Grześ był już po badaniach więc pojechał z wujkiem a ja zostałam w szpitalu.  Nos okazał się złamany.. gipsu nie trzeba zakładać..
Do domu wróciliśmy po ponad 3 godzinach..


AA wygrałam dziś sukienkę :) w sklepie  http://bjay.pl/  :)  Nie często coś wygrywam więc cieszę się tym bardziej :)  Hania po przedszkolu wybrała sama, którą chce dostać :)  o taką wybrała : 
 
Dziękuję za odzew na nasz apel o pomoc.. Oli, P. Marioli, P. Marcie i Kubie, P. Anicie i P. Maciejowi , P. Lenie i P. Krzysztofowi  i Magdzie :-* ( ;) kolejność przypadkowa)
Włączył się nam trybik nadziei :), że się uda, że będzie dobrze..
 
Dzwoniła O. dzisiaj po  raz kolejny.. a ja w końcu spokojniejsza jestem..  Od kilku dni jest w dd..  Mówi, że nie jest źle.. uśmiechnięta.. obiecuje się uczyć. Bardzo się bała, ale teraz się uspokoiła :) i czeka a odwiedziny :) Nie jest bardzo daleko więc myślę, że za jakiś czas się uda .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz