czwartek, 7 lutego 2013

pączkowo.. :)

Przepraszam za kilkudniową nieobecność, ale dużo się ostatnio działo, niekoniecznie samych pozytywnych rzeczy ..

Został mi ukradziony telefon, więc bardzo proszę wszystkich, z którymi mam kontakt ;D o .... kontakt :) wystarczy sms ;) bo duplikat karty zostanie wyrobiony :)

... telefon się znalazł dziś... więc nie jest tak źle jakby mogło być :) ( duplikatu przez te dwa dni nie wyrabiałam bo nie miałabym w co go wsadzić, ale wobec powyższego opcja się znalazła ;)) muszę tylko poczekać aż odzyskam go z policji ..

Dziś mieliśmy miłą wizytę Pań ze Stowarzyszenia, które jest naszym "organem prowadzącym" i sympatycznej Pani z Polkowickiego PCPRU :) mam nadzieję, że ta wizyta wniesie wiele zmian w nasze życie :)

Obiecałam zdjęcia po odświeżeniu pokoi :)
Zebrałam się wczoraj a to efekty :)
pokój M.

 
A tu wolna jeszcze kołyska i łóżeczko :)

 kącik komputerowo czytelniczy ;) :)
 pokój chłopaków



 

 ten pokój należy do Hani i Maćka


więcej zdjęć znajdziecie w galerii jak tylko uda mi się je tam wrzucić.
 
Poza tym M. już właściwie zdrowy, za to zdążyła zarazić się Hania ;)
 
W tym miejscu chciałabym podziękować Pani Marzence :) I M. i H. świetnie się bawią - ucząc :) u niej na zajęciach :) dla tych co nie wiedzą polecam:  http://www.pracownia-sens.pl/

Chciałabym również podziękować Panu Krzysztofowi :) za miłą niespodziankę - i wczorajszą i dzisiejszą również :)

Jako że dzisiaj tłusty czwartek :) ja sobie odpuściłam, ale dzieciaki korzystają zajadając się pączkami :)

 Będę tu jutro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz