sobota, 19 kwietnia 2014

:)

.. już od jakiegoś czasu wiedziałam, że ten dzień nadejdzie.., że będziemy pakować, przytulać i mówić bądźcie szczęśliwi.. do widzenia..  wiedziałam.. i co z tego..  oczy do tej pory zaczerwienione.. to było jedno z trudniejszych pożegnań..  i tłumaczyłam Dzieciakom ( i sobie chyba też ;)), że nie będzie mi smutno, że się cieszę, bo się odnaleźli :) bo jadą do Rodziców :), ale będę tęsknić..
Gracjan kilkukrotnie powtarzał w ciągu ostatnich dni.. "fajnych rodziców mam.." :) i tak powinno być :) I cieszy mnie, że mieliśmy możliwość stanąć na Ich drodze... być przy nich..

Zaraz po Ich wyjeździe zajęłam głowę sprzątaniem :) warto było :) zmęczyłam się, w głowie trochę lżej i jak czysto w domu... ;)

...
A wczoraj..

.. byliśmy na rozwiązaniu konkursu plastycznego w bibliotece.. :) Dzieci wróciły z dyplomami i nagrodami :)



 Patrycja ozdabia babeczki :) były pyyyszne :)

 "Nasze" Dzieciaki słodkie to i słodko ich żegnaliśmy :):)

 .. nie mogło się obyć i bez pisanek.. trochę malowanych jajek wpakowałyśmy w "owijki"

.. inne zostały oklejone :):)

 :) Wiktoria :)
 
 
Okazało się, że chętnych do naklejania dużo, jajek też :) .. ale za mało naklejek ..  wyłożyłam do dyspozycji pisaki i cienkopisy i pobiegłam do pobliskiego sklepu.. udało mi się wynaleźć ostatnie opakowanie farbek z naklejkami :) .. uf.. wystarczyło :)

....

Dzisiejsze popołudnie spędziliśmy w parku..
Dziewczyny poszalały, zjadły lody, nazbierały kwiaty.. wianek dałam radę zrobić jeden.. i to ciut mniejszy niż był potrzebny ;) wyszłam z wprawy.. ale lato blisko ;) będzie czas poćwiczyć :):)
 Dziewczynki zbierają stokrotki.. a Olisia.. wcale nie ucieka ;)

.. w sumie co za różnica.. stokrotki, czy mlecz..

 gotowy wianek :) - pierwszy w tym roku :)
 
 
 
 
 Przeczytałam piękne, życzenia.. jak bardzo bliskie mi w tym czasie.. życzę i Wam wszystkim tego..
 
Niech przesłanie Wielkiej Nocy rozświetla  każdy kolejny dzień,

napełniając go przede wszystkim nadzieją, że nie może być takiej nocy w życiu, po której nie

nie nadszedłby świt poranka - a ta nadzieja zawieść nie może...

Kochani... zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz